Thursday, November 27

The cut along the sides

My thigh is hurting like mad! Okay maybe not like mad but its hurting cause it's swollen for no reason. Maybe there's a reason which is something have bitten my thigh. Its on my left thigh, inner part near my crotch.

So during the weekend I went for my usual hair cut. Usually I would have my hair cut like once every two weeks but due to my superbly busy schedule (like la so busy right, but I honestly was cause I was practically working almost every Saturday and this Saturday I'm still working as well) I could not have it trimmed. Anyway it has been three weeks only I had the time to get it cut so I headed down to visit my usual stylist at Jantzen Mid Valley (if you do see me say Hi okay) named Sean (he's a nice guy and he's very detailed). As usual before my hair cut, I would get it washed and this time it was by a new fellow whom I've never seen before. When he started washing it was good but 10 seconds later it was a horror to have let him washed my hair. His massage skills was terrible and his handling was far worst. Next time, never shall I let him wash me, I mean my hair.

So, after washing, my stylist came over and said "Hmmm..lets change your style. Why not we comb it to the side and stop doing the back comb?". I replied "Yea sure. As long it looks good on me." After that he just took his scissors out and he just began snipping of every strand of my hair. Than he turned to me and said "I'm gonna cut here straight okay?". And snap it went. The second I saw it I was like, okay maybe I should just have it cut short instead. But deep down inside there little corner, I still wanted my long hair which isn't that long anyway.

After some snipping and finally washing again, he blew dry my hair and applied some wax. Touching here and there *wink wink* (my hair okay not other place) he was done styling my hair and walla! It was clean, tidy and nice!

www.adlexus.com

How does it look?

On Monday I went to office and all my colleague's were like "Hey you had a hair cut?" obviously I did. "It's so straight!". Well thank you!

What sort of hairstyle do you go for?

8 comments:

  1. Look nice on you buddy.....good job by the stylist tho...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks! It was a little awkward for me at first but now it's good. :)

      Delete
  2. Jantzen so expesnvie sial!! bitch you! lol hahahaha... the pic i wasnt focusing on your hair but your right shoulder, hot hot! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. He is showing his new haircut and shoulder in this pic !! :P

      Delete
    2. Tuls - A bit expensive la but at least the stylist does his job compared to another I went it charged me like 10% more but the cutting was so bad! What's wrong with my shoulder? Hahaha

      Delete
    3. Dmn - I meant to show my hair only. Hahaha.

      Delete
  3. i wanna touch every inch of your body while mariah's touch my body is being played

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Touch ma body, put me on the floor, wrestle me around...." Hahaha. You're funny.

      Delete